Wednesday 22 February 2012

Bila Tengku Fakry Didampingi Betina Jalang

Manohara 2

Tidak sudah sudah masaalah yang menimpa Kerabat Diraja Kelantan Tengku Fakry Tengku Temenggong. Dulu namanya bersih di mata rakyat namun ekoran masaalah rumahtangganya dengan Manohara Odelia Pinot menjadi penyumbang kepada kurang hormat rakyat kepada Tengku Fakry.

Bertahun berlalu isu Manohara Odelia Pinot kini timbul pula Manohara 2 yang lebih dasyat dan teruk dari manohara Odelia Pilot. Manohara 2 yang dikenali dengan panggilan manja Wani yang difahamkan merupakan sepupu kepada Tengku Fakry.

Jika dulu beratus ribu dan mungkin jutaan dihabiskan kepada Manohara Odilea Pilot oleh Tengku Fakry kini pekara sama juga berulang kembali. Entah dimana silapnya Tengku Fakry seakan dikawal oleh Betina bernama Wani ini sehinggakan sudah banyak wang dibuang begitu sahaja.

Segala gerak geri Tuanku Fakry dikawal sehinggakan maklumat yang diperolehi menyatakan para pengawal Tengku Fakry juga dipecat ataupun meninggalkan Tengku Fakry akibat dari kerja terkutuk Betina bernama Wani.

Sudahlah kemelut Istana Kelantan masih lagi berantakan kini Tengku Fakry dikawal pula dengan betina yang boleh Kak katakan Jalang kerana ada bukti si Betina bernama Wani ini menjalinkan hubungan sulit dengan seorang lelaki lain.

Tengku Fakry yang selama ini prihatin dengan para pengawalnya kini tidak lagi berbuat demikian sehingga memaksa beberapa orang pengawal peribadinya meninggalkan nya angkara Wani Jalang yang berjaya meracuni pemikiran Tengku Fakry.

Kerana seorang wanita Jalang bernama Wani maka Keperibadian Tengku Fakry yang amat disayangi dan disukai oleh orang sekeliling beliau kini musnah. Pandangan Jelek dipaparkan oleh orang yang berada bersama Tengku Fakry gara gara wanita Jalang yang tidak melepaskan kemana sahaja Tengku Fakry pergi.

4 hari di Singapura, wanita jalang bernama Wani menghabiskan ratusan ribu semata mata untuk bergaya. Selsai di Singapura menyambung pula perjalanan ke Phuket dengan menghabiskan puluhan ribu untuk peribadinya, Tengku Fakry seakan dipukau sehingga tidak langsung mampu berbuat apa apa menghalang si Betina Sundal dari terus mencengkam hidup beliau.

- Kak Istana Kelantan





No comments:

Post a Comment