Tuesday 28 February 2012

Tengku Fakry beri elaun kasih sayang 10 ribu tetapi menyundal dengan jantan lain

Tidak sudah sudah dengan cerita dalam kain betina jalang yang selalu bersama Tengku Fakry. Kelmarin waktu Kak di coffe House dapat satu cerita yang agak lucah untuk diceritakan. Lucah yang memalukan Tengku Fakry Kerabat Sultan Kelantan.



Kak difahamkan yang betina sundal meminta elaun kasih sayang dari tengku fakry yang berjumlah RM10 ribu sebulan. Gaji betina itu pula mencecah rm30 ribu sebulan. untung jadi betina sundal dapat gaji puluhan ribu.

yang tak seronok bila elaun kasih sayang yang diminta dari tengku fakry sebanyak rm10 ribu digunakan untuk berkasih sayang dengan jantan lain. Bukan sekali betina jalang melakukan kecurangan dibelakang tengku fakry tetapi dimaklumkan sudah 3 kali betina jalang menjalankan kegiatan sundalnya.

dua orang dilakukan di kuala lumpur dan seorang lagi di Singapura.

bukan setakat berkasih sayang peluk cium yang betina sundal jalankan. adengan berahi sehingga lubang burit turut dicengkam jantan lain memasukkan batang pele kedalam betina sundal. Elaun kasih sayang Tengku Fakry berikan tetapi dengan jantan lain yang si betina jalang lacurkan.

Imej tengku Fakry akan teruis tercemar dengan sibetina sundal mendampingi beliau. Imej Istana terutama Raja Perempuan mendapat tempiasnya.

orang sekitar istana sudah bercakap cakap akan pekara betina sundal yang menyundal dengan lelaki lain dibelakang Tengku Fakry. Ramai yang nampak perbuatan penyundalan Manohara 2.


Tengku Fakry mesti diselamatkan oleh Istana Kelantan agar beliau tidak hilang ditelan wanita jalang bernama wani.

No comments:

Post a Comment